Waterschap HDSR

2025-07-10T20:50:38+02:00

Met de campagne 'De boerensloot leeft!' wil het waterschap de boeren informeren, stimuleren en waarderen om aan de slag te gaan met ecologisch slootschonen. We hebben een communicatieplan en video's en foto's gemaakt van pilot-boeren die laten zien hoe ze ecologisch slootschonen met verschillende machines.

Klimaatmars

2025-07-11T07:54:14+02:00

De klimaatmars bracht 40.000 mensen op straat. Door in het logo jong en oud te laten zien, wordt een brede doelgroep aangesproken. De beeldcampagne heeft een activistisch karakter door de grof uitgeknipte figuren en krachtige kleuren.

Milieu Centraal

2025-07-10T20:55:12+02:00

Als fotograaf van Milieu Centraal maakt Chantal foto's van verschillende duurzame thema's, zoals duurzaam wonen, reizen, voedsel en spullen. Op de foto's zie je mensen die praktisch bezig zijn met een duurzame actie. Andere beelden zijn meer documentair van aard.

Energieke Rondeveners

2025-07-11T10:19:32+02:00

De Energieke Rondeveners willen een duurzame gemeente die bruist van schone energie. Er zijn zo'n 50 vrijwilligers actief als warmtescanners, energiecoaches, tuincoaches en klimaatcoaches. We hebben de huisstijl, website en verschillende communicatiemiddelen ontwikkeld.

Milieudefensie

2025-07-11T10:23:41+02:00

Milieudefensie voert campagne voor duurzame melk. Het verhaal achter melk is tijdens de eerste fase van de campagne uitgelegd aan de hand van drie onderwerpen: het oerbos, de boer en de megastallen. In de tweede fase richt de campagne zich op de supermarkten.