Met de campagne 'De boerensloot leeft!' wil het waterschap de boeren informeren, stimuleren en waarderen om aan de slag te gaan met ecologisch slootschonen. We hebben een communicatieplan en video's en foto's gemaakt van pilot-boeren die laten zien hoe ze ecologisch slootschonen met verschillende machines.
Klimaatmars
Chantal2025-07-11T07:54:14+02:00De klimaatmars bracht 40.000 mensen op straat. Door in het logo jong en oud te laten zien, wordt een brede doelgroep aangesproken. De beeldcampagne heeft een activistisch karakter door de grof uitgeknipte figuren en krachtige kleuren.
Milieu Centraal
Chantal2025-07-10T20:55:12+02:00Als fotograaf van Milieu Centraal maakt Chantal foto's van verschillende duurzame thema's, zoals duurzaam wonen, reizen, voedsel en spullen. Op de foto's zie je mensen die praktisch bezig zijn met een duurzame actie. Andere beelden zijn meer documentair van aard.
Energieke Rondeveners
Chantal2025-07-11T10:19:32+02:00De Energieke Rondeveners willen een duurzame gemeente die bruist van schone energie. Er zijn zo'n 50 vrijwilligers actief als warmtescanners, energiecoaches, tuincoaches en klimaatcoaches. We hebben de huisstijl, website en verschillende communicatiemiddelen ontwikkeld.
Milieudefensie
Chantal2025-07-11T10:23:41+02:00Milieudefensie voert campagne voor duurzame melk. Het verhaal achter melk is tijdens de eerste fase van de campagne uitgelegd aan de hand van drie onderwerpen: het oerbos, de boer en de megastallen. In de tweede fase richt de campagne zich op de supermarkten.