Klimaatparade
Beeldcampagne en website
Tijdens de Klimaattop in Parijs eind 2015 riepen Nederlanders, op hetzelfde moment als honderdduizenden wereldwijd, om een serieuze aanpak van klimaatverandering. De Klimaatparade werd georganiseerd door verschillende NGO’s en vrijwilligers (o.a. Greenpeace, Milieudefensie, Oxfam Novib, Hyvos en Avaaz).
Act Impact is vanaf het begin nauw betrokken geweest bij het proces en heeft de communicatiestrategie, beeldcampagne, website en fotografie ontwikkeld. Om een brede doelgroep aan te spreken is in de beeldtaal gezocht naar een balans tussen activisme en optimisme.
Opdrachtgever
- Stichting Klimaatparade
Team
- Chantal Bekker
- Xavier Lim
- Ricus Smid
Wat hebben we gedaan
- Communicatiestrategie
- Beeldcampagne
- Logo ontwerp
- Webdesign
- Front-end development
- Beeldredactie
- Fotografie
- Social media
- SEO